6.- DEKRETUAREN ANALISIA
1. GALDERA
- Astuna
- Beharrezkoa / funtsezkoa
- Hizkuntza beharra
- Egokia
- Teoria eta praktika
- Esaten denarekin ados, baina ez dator bat errealitatearekin
- Tradizionala aspektu batzuetan
- Errealitatean gehiago islatu beharko litzateke
2. GALDERA
- 2-3 kapituluak: konpetentziak eta metodologia
- 1. kapituloa: dena orokorrean azaltzen du (xehetasun gabe)
- 4. kapituloa: antolakuntza
- 5. kapituloa: bakoitzaren behar indibidualetaz hitz egiten du
- Premia bereziak dituzte ikasleek
- Antolakuntza
- Aniztasuna (oso interesgarria)
- Curriculuma → GIDA IZANGO DA, HORREN BARNEAN BESTE GUZTIAK DAUDELAKO.
3. GALDERA
- Hizkuntza astuna
- Hizkuntza proiektua → Hizkuntza dakienarentzat prestatua dago bakarrik, bestela aipatu balkarrik egiten du.
- Ordutegiak, errutinaren aldaketa (malguagoa izan beharko luke)
- Ebaluazioa / maila-igoerak → Gurasoek azken hitza izatea
- Aniztasunaren trataera. Zenbait haur besteengatik bereiztea
4. GALDERA
- Utsuneak errelatitatean
- Ez dator bat errealitatearekin, koordinazio eta diru falta, jakintza espezifikoak dituzten pertsonen beharra… (hezkuntzarekiko inbertsioa)
- Ezin dituzu haur guztiak lagundu
5. GALDERA
- HIzkuntza
- Aurkibidea
- Errealitatea gehiago bultzatzea
- Praktikotasun gehiago, ikasleengan gehiago pentsatu
- Maila igoerari dagoionean irakasleei portzentai gehiago eman → gurasoek azken hitza bakarrik ez
- Kurtso berdinean denak nahastuak egon batak bestearengatik ikasteko
Comentarios
Publicar un comentario