6.- DEKRETUAREN ANALISIA



1. GALDERA


  • Astuna
  • Beharrezkoa / funtsezkoa
  • Hizkuntza beharra
  • Egokia
  • Teoria eta praktika
  • Esaten denarekin ados, baina ez dator bat errealitatearekin
  • Tradizionala aspektu batzuetan
  • Errealitatean gehiago islatu beharko litzateke


2. GALDERA


  • 2-3 kapituluak: konpetentziak eta metodologia
  • 1. kapituloa: dena orokorrean azaltzen du (xehetasun gabe)
  • 4. kapituloa: antolakuntza
  • 5. kapituloa: bakoitzaren behar indibidualetaz hitz egiten du
  • Premia bereziak dituzte ikasleek
  • Antolakuntza
  • Aniztasuna (oso interesgarria)
  • Curriculuma → GIDA IZANGO DA, HORREN BARNEAN BESTE GUZTIAK DAUDELAKO.


3. GALDERA


  • Hizkuntza astuna
  • Hizkuntza proiektua → Hizkuntza dakienarentzat prestatua dago bakarrik, bestela aipatu balkarrik egiten du.
  • Ordutegiak, errutinaren aldaketa (malguagoa izan beharko luke)
  • Ebaluazioa / maila-igoerak → Gurasoek azken hitza izatea
  • Aniztasunaren trataera. Zenbait haur besteengatik bereiztea


4. GALDERA


  • Utsuneak errelatitatean
  • Ez dator bat errealitatearekin, koordinazio eta diru falta, jakintza espezifikoak dituzten pertsonen beharra… (hezkuntzarekiko inbertsioa)
  • Ezin dituzu haur guztiak lagundu


5. GALDERA

  • HIzkuntza
  • Aurkibidea
  • Errealitatea gehiago bultzatzea
  • Praktikotasun gehiago, ikasleengan gehiago pentsatu
  • Maila igoerari dagoionean irakasleei portzentai gehiago eman → gurasoek azken hitza bakarrik ez
  • Kurtso berdinean denak nahastuak egon batak bestearengatik ikasteko


Comentarios